Symposium Mest, het bruine goud op 23 juni

27-05-2026
30 keer bekeken

Draagt mestbewerking bij aan emissiereductie? Die vraag staat centraal tijdens het symposium ‘Mest, het bruine goud’ op 23 juni 2026 in Den Bosch. Dit jaarlijkse event van de provincie Noord-Brabant brengt professionals uit de hele mestketen samen rond innovatie, praktijk en beleid.

Hoogleraar Gerard Velthof (CDM) opent met inzichten over de impact van mestbewerking op stikstofemissies en de rol daarvan in overheidsrapportages. Vervolgens bieden twaalf inspiratiesessies verdieping, met thema’s als groen gas, nieuwe technologieën, RENURE en emissiemonitoring.

Naast kennisdeling is er volop ruimte om te netwerken en samenwerkingen te versterken. Ontmoet vakgenoten en laat je inspireren. Ben jij er ook bij?

Meld je aan via: https://live.letsgetdigital.com/5154-mest2026/registration/1/518d3981586b756ee567ec5aa82cdf93/form

Meer informatie vind je op de website van de Provincie Noord-Brabant.

Afbeeldingen

Cookie-instellingen