Draagt mestbewerking bij aan emissiereductie? Die vraag staat centraal tijdens het symposium ‘Mest, het bruine goud’ op 23 juni 2026 in Den Bosch. Dit jaarlijkse event van de provincie Noord-Brabant brengt professionals uit de hele mestketen samen rond innovatie, praktijk en beleid.
Hoogleraar Gerard Velthof (CDM) opent met inzichten over de impact van mestbewerking op stikstofemissies en de rol daarvan in overheidsrapportages. Vervolgens bieden twaalf inspiratiesessies verdieping, met thema’s als groen gas, nieuwe technologieën, RENURE en emissiemonitoring.
Naast kennisdeling is er volop ruimte om te netwerken en samenwerkingen te versterken. Ontmoet vakgenoten en laat je inspireren. Ben jij er ook bij?
Meld je aan via: https://live.letsgetdigital.com/5154-mest2026/registration/1/518d3981586b756ee567ec5aa82cdf93/form
Meer informatie vind je op de website van de Provincie Noord-Brabant.
Home Nieuws Video's met ervaringen Aanmelden agrarische ondernemer Bodemcoaches Aanmelden bodemcoach Aanmelden ambassadeur Over BodemUP
info@bodemupbrabant.nl
Deze website maakt gebruik van cookies. Lees meer over cookies in onze cookieverklaring.
Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens en zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website.
Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.
Deze cookies worden gebruikt om statistieken te meten over het gebruik van de website (bijvoorbeeld via Google Analytics, Siteimprove of Matomo) en voor externe videodiensten zoals YouTube of Vimeo. Hiervoor maken wij gebruik van diensten van derde partijen. Deze cookies worden alleen geplaatst na jouw toestemming.
Jouw keuze aanpassen? Dat kan op elk moment via de cookie-instellingen in de footer.